۱) نوع باتری استفاده شده در قفل

آیا تا به حال از باتری اشتباه استفاده می کردید؟ شما باید از باتری های شناخته شده ای مانند Energizer یا Duracell یا باتری های کره ای استفاده کنید که قابل شارژ مجدد نباشند. قفل دیجیتال به نوع باتری حساس هستند و استفاده از باتری های ارزان قیمت می تواند عملکرد آنها را مختل کند.

باتری ها را هر شش ماه چک کنید. خیلی به ندرت پیش می آید که مایع از باتری خارج شود ولی اگر باتری ها شارژ شوند این اتفاق خیلی بیش تر پیش می آید. اگر از دو نوع باتری در یک دستگاه استفاده کنید احتمال آسیب دیدن آن زیاد است.

اگر تا به حال از باتری های اشتباه استفاده می کردید باید آن ها عوض کنید. اگر پس از تعویض باتری باز هم مشکلی بود باید از یک قفل ساز حرفه ای کمک بگیرید.

۲) نمی توانید دیگر درب ها را در عصبانیت بکوبید !

همه ی افراد هر از گاهی عصبانی می شوند و در این مواقع خیلی در می کوبند. با این حال، این کار سبب می شود که باتری درست کار نکند و یا حتی باتری شارژ خالی کند و حتی قبل از اینکه آژیر شارژ به صدا در بیاید خاموش شود (وقتی به طور ناگهانی باتری قفل خالی می شود یعنی در کوبیده شده است). از قفل دیجیتال خود خوب مراقبت کنید.

۳) نصب قفل توسط افراد بی تجربه

سعی کنید از شرکت هایی که از افراد بی تجربه استفاده می کنند خدمات نگیرید. معمولا شرکت ها قابل اعتماد هستند ولی درباره ی افراد بی تجربه مطمئن نیستم.
نصب کردن این قفل ها مثل قدم زدن در پارک نمی باشد. باید همه چیز دقیق اندازه گیری شود تا قفل در جای مناسب قرار بگیرد. اگر قفل الکترونیکی به درستی نصب نشود کار نخواهد کرد و شما باید مجدد تماس بگیرید و از قفل ساز کمک بخواهید.

۵/۵ (۱ Review)