قفل‌های الکترونیکی یکی از انواع قفل‌های هوشمند هستند که طرفداران خاص خود را دارن. این قفل‌ها به حفظ زیبایی و امنیت منزل شما کمک می‌کنند. اگر در فکر ارتقای سیستم امنیتی منزل خود هستید این قفل‌ها گزینه‌ی مناسبی هستند. در زیر مزایا و معایب قفل‌ها آورده شده است.

آسایش و راحتی: با استفاده از این قفل‌ها شما آزادی بیش‌تری خواهید داشت و به راحتی می‌توانید وارد منزل شوید. اگر وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنید مسلما قادر نخواهید بود که رمز را وارد کنید و یا به دنبال دسته کلید خود بگردید.

دسترسی بهتر: به جای اینکه نگران مهمان‌های پشت در مانده باشید و یا به دلیل قرار کاری نتوانید به موقع در منزل حضور داشته باشید تا درب را برای فرزند خود و یا دوست خود باز کنید یک رمز عبور موقت برای آن‌ها تعریف کنید تا در مواقع اضطراری بتوانند از آن استفاده کنند و وارد منزل شوند.

نصب آسان: این قفل‌ها به آسانی و بر روی هر نوع دری نصب می‌شوند. تنها یک پیچ‌گوشتی کافیست تا قفل را در جای مناسب نصب کرد.

قیمت بالا: این قفل‌ها به نسبت قفل‌های سنتی قیمت بالاتری دارند. وقتی که به منزل یا آپارتمان جدیدی نقل مکان می‌کنید باید هزینه‌ای را نیز برای سیستم امنیتی خود در نظر بگیرید.

مسئولیت: پس از اینکه این قفل را نصب کردید باید همیشه احساس مسئولیت داشته باشید و لازم است که رمز ورود خود را حفظ کنید و میزان شارژ باتری قفل را نیز همیشه چک کنید. اغلب قفل‌ الکترونیکی در زمانی که میزان باتری آن‌ها کم می‌شود به شما با آلارم هشدار می‌دهند تا بتوانید نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید.

۰/۵ (۰ Reviews)