استفاده از قفل روی درب منازل روشی مناسب برای محافظت آنها است، قفل های مکانیکی از محبوب ترین ابزارهای امنیتی هستند که هنوز هم افراد زیادی از آنها استفاده میکنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدتری برای محافظت از خانه به وجود آمده اند، قفل الکترونیکی وایرلس یکی از آنها است که این روزها طرفداران زیادی پیداکرده است.

این قفل ها روش های دسترسی مختلفی دارند به عنوان مثال میتوان به امکان باز کردن آنها با استفاده از تکنولوژی های بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره اشاره کرد.

از این رو به این قفل ها وایرلس گفته میشود که میتوان آنها را با استفاده از وای فای یا تکنولوژی بلوتوث کنترل کرد. این تکنولوژی مناسب برای استفاده در مراکز تجاری و صنعتی است. به این دلیل که میتوان آنها را با استفاده از اینترنت کنترل کرد.

امکان کنترل آنها با استفاده از تلفن همراه امنیت آنها را چند برابر کرده است. با متصل کردن قفل های بی سیم به تلفن همراه با استفاده از اینترنت میتوان آنها را از راه دور کنترل کرد و هشدارهای ورود و خروج افراد را از طریق نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه مدیریت کرد.

به عنوان مثال یکی از مزیت های استفاده از آنها امکان بازبینی ورود و خروج افراد با استفاده از این نرم افزار است. و اگر شخصی بخواهد با استفاده از روش های مختلف درب را باز کند، در نرم افزار به شما هشدار داده میشود و همچنین با استفاده از پیامک برای شما ارسال میشود.

میتوانید آنها را به شکلی برنامه ریزی کنید که زمانی که خودتان به آن نزدیک میشود با استفاده از تکنولوژی هوشمند درب باز شود.

برخی از آنها دارای قفل های مکانیکی یدکی هم هستند که اگر به هر دلیلی موفق به باز کردن آنها نشدید میتوانید با کمک گرفتن از این کلید آنها را باز کنید و وارد محل مورد نظر بشوید.

۰/۵ (۰ Reviews)