بیشتر مردم ترجیح میدهند که وسایل گرانبهای خود را داخل گاوصندوق قرار دهند و از این طریق از آنها محافظت کنند. اما با اینکه قرار دادن اشیا قیمتی در گاو صندوق میتواند امنیت آنها را بالا ببرد اما باز با این حال اسنفاده از آنها میتواند ضعف هایی هم داشته باشد. به این دلیل که بیشتر سارقان از چگونگی نحوه سرفت و باز کردن قفل های به کار رفته روی درهای گاو صندوق اطلاع دارند. اما در این نوشته به معرفی تکنولوژی جدیدی برای بالابردن امنیت گاوصندوق ها و بالا بردن امنیت اشیا قیمتی خواهیم پرداخت.

استفاده از قفل الکترونیکی و دیجیتالی بر روی در گاو صندوق امنیت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد و باعث میشود که با خیال راحت اشیا قیمتی و پول خود را داخل آنها قرار دهید. البته توجه داشته باشید که هر نوع قفلی نمیتواند انتظارات شما را براورده سازد و حتما از قفل های با کیفیت استفاده نمایید. در ادامه برخی از مزایای این قفل ها را بررسی میکنیم.

مقاومت بسیار زیاد

گاوصندوق هایی که از این قفل ها استفاده میکنند علاوه بر اینکه دارای سیستم پیشرفته امنیتی هستند بدنه های محکمی هم دارند که انها را دربرابر اثر محیطی و فشارهایی که به آنها وارد میشود مقاوم میکند. که برای نگهداری وسایل حساس و با ارزش بسیار کارامد هستند.

قفل های به کار رفته در این محصول از نوع فولادی هستند و با وارد شدن نیروی زیاد بر آنها نمیشکنند و اجازه دسترسی به افراد دیگر را به داخل گاو صندوق نمیدهند.

راحتی و امنیت بالا

این نوع برخلاف گاوصندوق های قدیمی که از کلید های مکانیکی استفاده میکردند از قفل های دیجیتال رمزی استفاده میکنند و به راحتی میتوان هر بار با وراد کردن کلید رمزی آنها درشان را باز کرد و دیگر نیازی نیست که ساعت ها بهدنبال کلید شان بگردید و استرس گم شدن آنها را داشته باشید. علاوه بر این امنیت بالای این قفل ها باعث میشود که زمانی که فردی رمز را اشتباه وارد کرده باشد قفل درب به شکل اتوماتیک غیر فعال میشود و آلارم هشدار برای شما ارسال میشود.

۰/۵ (۰ Reviews)