قفل اثر انگشت مزایای بسیاری به نسبت دیگر قفل ها دارند. علاوه بر این، دیگر نیازی نیست نگران این باشید که کلیدهایتان را کجا گذاشته اید تا گم نشوند. با وجود مزایا زیادی که در مقالات قبلی سایت از این نوع قفل ها بررسی کردیم در این مقاله هم با ما همراه باشید تا مزایا دیگر این قفل ها را برایتان توضیح دهیم.

در اینجا برخی مزایای برجسته ی این قفل آمده است:

قفل های بدون کلید: همانطور که در بالا گفته شد دیگر نیازی به استفاده از کلید (خصوصا برای افرادی که کلید خود را گم می کنند یا جا می گذارند) ندارید. این مورد یکی از بهترین مزایای این قفل ها است زیرا خیال همه راحت شده است و زحمت جابجایی کلید و نگهداری از آن از روی دوش شما برداشته شده است.

باز کردن آنها برای هر شخصی غیر از شما (مخصوصا دزدها) دشوار است: برخلاف قفل های کلیدی یک قفل اثر انگشت توسط هیچ شخصی باز نمی شود مگر اینکه او از انگشت شما استفاده کند تا درب را باز کند. قفل های سنتی به راحتی باز می شوند خصوصا توسط افرادی که در باز کردن این قفل ها حرفه ای هستند. این قفل ها بهترین سیستم ایمنی را دارا هستند زیرا در مقابل هر ورود عمدی از شما و دارایی هایتان دفاع می کنند.

هزینه ی بالایی ندارند: اگرچه در ابتدا هزینه ی این قفل ها زیاد به نظر می رسد ولی این مدل قفل ها در دراز مدت هزینه ی پایینی دارند. برخلاف قفل های معمولی، این قفل های اثر انگشتی به راحتی خراب نمی شوند (خصوصا آنهایی که با ابزار خوب ساخته شده اند و متعلق به شرکت های معتبر هستند).

استفاده ی آسان:  این سیستم قفل اثر انگشت هیچ مکانیزم پیچیده ای ندارند و به راحتی قابل استفاده است. تنها کافی است آنها را نصب کنید و پس از آن تمام افرادی که اثر انگشتشان ثبت شده باشد میتوانند از آن استفاده کنند.

۴/۵ (۱ Review)