قفل دیجیتال برای درب ساختمان منزل و محل کار قابل نصب هستند و علاوه بر زیبایی امنیت را هم برای شما به ارمغان می آورند. این قفل های الکترونیکی دارای سیستم های امنیتی متنوعی هستند و با استفاده از روش های مختلف می توان آنها را فعال کرد.

با این قفل ها نیازی نیست نگران بسته نشدن درب باشید زیرا در صورت نیاز این قفل ها درب را به صورت اتوماتیک بعد از چند ثانیه قفل می کنند. کلیدهای لمسی و یا صفحه کلید موجود در قفل دیجیتال در اندازه های کوچک هستند و دیگر مانند دسته کلیدهای سنتی حجم زیادی ندارند و حمل آنها بسیار راحت است.

این قفل ها قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند و شما می توانید با استفاده از برنامه ی موبایل این قفل ها را کنترل کنید و در صورتی که هر گونه موارد اضطراری پیش آمد از آن مطلع شوید.

باتری های قفل دیجیتال معمولا سالی یک بار تعویض می شوند و اگر میزان شارژ باتری کم باشد دستگاه به شما آلارم می دهد. معمولا این دستگاه ها به سیستم کلید مکانیکی هم مجهز هستند تا در صورت نیاز بتوان با استفاده از کلید درب را باز کرد.

این قفل ها دارای سیستم ضد شوک، ضد سرقت و ضد حریق می باشند و اگر هر اتفاقی بیفتد آلارم می دهند و شما را در جریان قرار می دهند. خوب است بدانید که قفل دیجیتال بر روی همه ی درب های راست تاشو و چپ تاشو نیز قابل نصب می باشند. این قفل ها برای مکان هایی که تردد در آن ها زیاد است مانند محل کار و باشگاه ورزشی گزینه ی مناسبی است.

۰/۵ (۰ Reviews)