با پیشرفت تکنولوژی این قفل ها محبوبیت روزافزونی پیدا کرده اند. قفل اثر انگشت نیازی به کلید و یا به خاطر سپردن هیچ رمزی ندارند و شما تنها با قرار دادن اثر انگشت خود بر روی صفحه ی قفل می توانید درب منزل را باز و بسته کنید. این قفل ها پس از اینکه اثر انگشت شما را اسکن کردند و در حافظه ی خود قرار دادند به شما این امکان را می دهند تا فقط با استفاده از انگشت خود درب را باز کنید.

ایمنی بالای قفل

قفل اثر انگشت دارای ایمنی بالایی می باشند زیرا در دنیا هیچ شخص دیگری اثر انگشت شما را ندارد و نمی تواند درب منزل شما را باز کند. این قفل ها که دارای جدیدترین سیستم تکنولوژی می باشند هزینه هایی مقرون به صرف دارند و برای همه ی افراد قابل تهیه هستند.

قفل اثر انگشت دارای سیستم های ضد حریق، ضد سرقت و غیره هستند. این قفل ها تنوع زیادی دارند و حتی بعضی مدل های آن مجهز به سیستم ریموت کنترل می باشد. این قفل ها هم برای منزل و هم برای محل کار قابل استفاده هستند و تنها به کسانی که اثر انگشت آنها در دستگاه ثبت شده باشد اجازه ی تردد می دهند. تعدادی از این قفل ها نیز دارای کلیدهای مکانیکی هستند تا اگر زمانی به هر دلیلی اثر انگشت شما قابل استفاده نبود بتوان با استفاده از کلید درب را باز و بسته کرد.

در مکان هایی که دارای آب و هوای سرد هستند باید در هنگام استفاده از قفل دقت داشت که صفحه ی دیجیتالی آن بر اثر سرما و یا بارش برف و باران آسیب نبیند و قفل در جای مناسبی نصب شود. این دستگیره های الکترونیکی ظرفیت ذخیره ی تعداد بالایی اثر انگشت را دارند. و میتوان برای تمام افرادی که قصد استفاده از این قفل ها را دارند انگشت تعریف کرد.

۰/۵ (۰ Reviews)