استفاده از قفل های با تکنولوژی های جدید همیشه مزایا زیادی دارد و به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم یکی از تکنولوژی های جدید برای افزایش امنیت درب یعنی قفل های دیجیتال را به شما معرفی کنیم و مزایا استفاده از آن را بررسی کنیم.

راحتی در رفت و آمد پرسنل

این ویژگی باعث شده است که افرادی که قصد دسترسی به به قفل را دارند تنها محدود به استفاده از کلید های مکانیکی و یا کارت نباشند، در این حالت دسترسی به قفل برای هر فردی به شکلی خواهد بود که راحت تر است، به عنوان مثال برخی از افراد با استفاده کردن از کارت راحت تر هستند و برخی افراد به استفاده از قفل اثر انگشت عادت دارند، در این حالت آسودگی و راحتی برای کاربران به وجود خواهد آمد.

کنترل ورود و خروج پرسنل

با استفاده از قفل کارتی به سادگی میتوان ورود و خروج هایی که به داخل ساختمان یا خارج از آن انجام میشود را ثبت کرد، با اینکار مدیران مجموعه های مختلف این امکان را خواهند داشت تا دسترسی های متفاوتی برای اشخاص گوناگون ثبت کنند و ورود و خروج آنها را در ساعات مختلف و به درب های گوناگون کنترل نمایند.

سیستم های امنیتی

از دیگر ویژگی ها و مزایای این قفل ها میتوان به بکارگیری از سیستم های امنیتی مختلف در آنها اشاره داشت، با استفاده از این قفل ها میتوان از هر جای دنیا به قفل دیجیتال کارتی دسترسی ایمنی داشت و هر جای دنیا که باشید اگر فردی غیر مجاز به داخل ساختمان وارد شود یا قصد داشته باشد قفل را باز کند، سیستم روی تلفن همراه شما پیغام خواهد فرستاد.

کاهش هزینه های جانبی

زمانی که از این قفل ها استفاده میکنیم دیگر هزینه های اضافی ساخت کلید برای افراد مختلف یا تعویض قفل به دلیل گم شدن کلید ها را نخواهیم داشت، به این دلیل که میتوانیم با استفاده از سیستم قفل کلید های مجازی تعریف کنیم که به راحتی قابل پاک کردن و اضافه کردن کلید جدید هستند.

۵/۵ (۱ Review)