یکی از محبوب ترین قفل ها در میان مردم قفل های رمزی است، قفل های رمزی هم نوع خاصی از قفل دیجیتال است که قیمت مناسب تر و کاربرد ساده تری در مقایسه با دیگر قفل ها دارد.

در تولیدات قفل های هوشمند از ویژگی هایی استفاده شده است که باعث افزایش راحتی و امنیت کاربران و افرادی که از آنها استفاده میکنند شود.
از مهمترین ویژگی های این قفل ها دسترسی دادن به چند کاربر برای استفاده از آنها به صورت همزمان است، میتوان چند کاربر را با درسترسی های مختلف و رمز های مختلف ایجاد کرد.

استفاده از قفل رمزی چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که قفل های رمزی برای باز شدن نیازی به کلیدهای مکانیکی ندارد، دیگر زمانی که از آنها استفاده میشود مشکل گم شدن کلیدهای مکانیکی را نخواهیم داشت، حتی اگر رمز را فراموش کردید یا احساس کردید که کسی از رمز شما اطلاع پیدا کرده است میتوانید رمز جدیدی تعریف کنید و رمز قبلی را از روی قفل پاک کنید.

این قفل ها امکان تعریف رمز های موقت را دارد و میتوانید برای افرادی که قرار است تنها مدت کوتاهی به آن دسترسی داسته باشند از آن استفده نمود.

در قفل رمزی های جدید تر این امکان وجود دارد که درب ورودی را با استفاده از تلفن همراه کنترل کرد یا باز بسته کرد، این نوع از جدیدترین مدل های قفل دیجیتال است.

انواع رمز های تعریف شده برای قفل ها

سیستم های رمزی این امکان را دارند که بتوان برای افراد رمز های گوناگون تعریف کرد و رمز های مختلفی با دسترسی های مختلفی دارند. مثلا رمز مادر که با استفاده از آن میتوان برای صاحبان کسب و کار ها و صاحبان خانه آن را تعریف کرد و زمانی که این رمز را وارد میکنند به تمام امکانات دسترسی خواهند داشت، اما افرادی که دسترسی مهمان دارند دسترسی به ایجاد تغییرات در قفل را ندارند و تنها میتوانند درب را باز کنند و حتی میتوان به آنها دسترسی داد که تنها تایم مخصوصی وارد خانه شوند.

۵/۵ (۱ Review)