با قفل سنتی خداحافظی کنید. قفل‌هایی که تا به حال ما را چندین بار متوالی پشت درب خانه خودمان نگه داشته‌اند چرا که کلید در پشت درب جامانده بود. قفل سنتی بر خلاف ظاهر زمختی که دارد به راحتی با استفاده از یک گیره مو باز می‌شود. وقت آن شده است که قفل دیجیتال جای این قفل بد شکل را بگیرد.

امنیت بالای قفل دیجیتال در مقایسه با قفل سنتی

قفل دیجیتال چندین سال است که اندک اندک جای خود را در بازار و میان خریداران قفل‌ها باز کرده است. قفل هوشمند بر خلاف قفل سنتی، ایمن، زیبا و کاربردی است. دیگر نباید با وجود یک قفل  روی درب خانه خود نگران باز و بسته شدن ان توسط یک گیره مو باشید. قفل روز به روز خوش ساخت تر و زیباتر می‌شود و برای آن‌هایی که دوست دارند از درب خانه تا پنجره یک شکل و شیک به نظر برسد، گزینه خوبی برای انتخاب است.
همچنین با وجود ظاهر شیک، کارایی بسیار زیادی دارند. برای باز کردن قفل نیازی به کلید ندارید و کافی است که از وارد کردن رمز عددی، حسگر اثر انگشت یا حسگر تشخیص چهره برای باز کردن استفاده کنید. هر کدام از این روش‌های سطح امنیتی مخصوص به خود دارند. در خرید قفل الکترونیکی باید هوشیار باشید. هر دستگاه دیجیتال ممکن است دچار خطا و اشکال شود لذا دقت کنید که قفل اثر انگشت مورد نظرتان ضد هک، ضد شوک برقی، ایجاد رمز خیالی، قفل دومرحله‌ای، طول عمر طولانی باتری، قفل خودکار و هشدار دهنده باز شدن غیرمجاز قفل داشته باشد. توصیه پایانی، استفاده از برند و فروشندگان معتبری که به شما تضمین خرید و خدمات پس از فروش مناسب می‌دهند، است. اجازه ندهید که زندگی راحت و آسوده پشت درب خانه شما منتظر بماند، درب با قفل انتخاب کنید و اجازه دهید که تکنولوژی زندگی شما را سر و سامان دهد و راحتی به ارمغان بیاورد.

۰/۵ (۰ Reviews)