قفل الکترونیکی صفحه کلیدی با قفل های سنتی کمی تفاوت دارند. این قفل ها دارای یک صفحه کلید در بالای در یا روی دستگیره ی در هستند که معمولا دارای اعداد یک تا نه می باشد. وقتی که رمز درست وارد شود این قفل ها در را باز می کنند.

در شرایط خاص، استفاده نکردن از کلید فیزیکی یک مزیت است. برای مثال، با استفاده از این قفل ها نیازی نیست شما مدت طولانی را در کیف خود به دنبال کلید بگردید. هم چنین، وقتی مهمان دارید به راحتی با دادن یک رمز می توانید به آنها دسترسی موقت بدهید. این قفل ها هم نیاز به لمس صفحه کلید دارند و بنابراین راحتی کامل را برای شما فراهم نمی کنند.

قفل سوییچی

این قفل ها شبیه سوییچ ماشین می باشند. به جای اینکه یک رمز را وارد کنید -مثلا در قفل های صفحه کلید- با استفاده از این سوییچ ها قفل را فعال می کنید. شما می توانید با فشار یک دکمه درب را باز یا قفل کنید.

قفل الکترونیکی از قفل های صفحه کلید آسان تر هستند زیرا شما به راحتی هنگام ورود و خروج درب منزل را باز و بسته می کنید. با این حال باید در فاصله ی معقولی از در باشید تا بتوانید از این سیستم استفاده کنید. این قفل ها (مانند قفل های از راه دور) با اینترنت کار نمی کنند.

قفل کنترل از راه دور

این قفل ها راحت ترین نوع قفل هستند و بهترین ایمنی را به خانه های شما هدیه می کنند. باز و بسته کردن درب منزل در هنگام ترک کردن یا رسیدن به خانه شبیه به قفل های سوییچی است؛ این قفل ها آسان ترین شیوه ی استفاده را دارند و حتی زمانی که در منزل نیستید هم قابل استفاده هستند.

قفل های کنترل از راه دور از هر جایی که هستید و با ارتباط اینترنتی قابل مدیریت هستند. قفل با سیستم امنیتی منزل شما به صورت یکپارچه کار می کنند و شما می توانید آن را باز یا بسته کنید و یا با حساب آنلاین خود قفل درب را باز کنید. شما می توانید:

  • وقتی فرزندانتان منزل را ترک می کنند قفل بودن درب را چک کنید.
  • وقتی فراموش می کنید درب را قفل کنید از راه دور این کار را انجام دهید.
  • درب منزل را برای تعمیرکار و یا لوله کش و کارگر باز کنید.
۰/۵ (۰ Reviews)