این قفل ها شیوه ای جدید و ایمن برای حفظ امنیت منزل های شما هستند. شما می توانید کلیدهای سنتی را با این قفل ها جایگزین کنید. وقتی که قفل الکترونیکی دارید می تواند از راه دور باز و بسته شدن درها را کنترل کنید و حتی از باز و بسته بودن آنها هم اطمینان حاصل کنید؛ برای باز کردن این قفل ها از ماشین، موبایل و یا کد کلید می توانید استفاده کنید. این قفل ها اول بر روی ماشین ها سوار شدند و اکنون برای منازل و آپارتمان ها هم از آنها استفاده می شود.
برای همه ی مدل های قفل دیجیتال در، شما به سیستمی نیاز دارید تا به آن وارد شوید. کلیدها هیچوقت کافی نیستند زیرا شما باید از دست هایتان استفاده کنید (اگر چیزی حمل می کنید یا پیر و بیمار هستید این کار آسان نیست) و آنها را حمل کنید (به احتمال زیاد بچه ها کلیدها را گم می کنند) و هم چنین زمانی را صرف باز کردن در کنید (که در مناطق خطرناک و یا هوای تاریک این کار سخت است).

سیستم قفل دقیقا مانند قفل های سنتی عمل می کنند. شما هنگام استفاده از قفل های سنتی آن را وارد سوراخ کلید کرده و می چرخانید تا در باز شود. راه های دیگری هم برای باز کردن در وجود دارد ولی نیازمند مهارت و زمان هستند.

قفل الکترونیکی چیزی به نام فعال کننده دارند که قفل را در جای خود قرار می دهد تا در باز شود. شما فقط باید فعال کننده را به کار بیندازید تا در اتاق باز شود.

همه ی شیوه های باز کردن در دارای نکات مثبت و منفی هستند. کلیدهای فیزیکی یا کارتی می تواند به راحتی آسیب ببینند و گم بشوند. به خاطر سپردن کدهای عددی می تواند سخت باشد – خصوصا اگر مدام آن را عوض می کنید. رمزهای کلید به راحتی قابل حدس هستند خصوصا اگر سیستم شما قدیمی باشد و اعداد پاک شده باشند. شما باید رمز خود را عوض کنید تا امنیت خانه تان را بالاتر ببرید -این کار از تعویض کلید خیلی راحت تر است.

ما کار با قفل های الکتریکی را خیلی راحت یاد می گیریم. شما باید تعویض باتری را فراموش نکنید و همیشه وسیله ی باز کردن در را با خود به همراه داشته باشید. با این حال، روش های زیادی برای باز کردن در وجود دارد و شما هیچوقت در خیابان نمی مانید. برای مثال، شما می توانید چیزی را در کیف دستی، ماشین، باشگاه یا محل کار قرار دهید. این کار باعث می شود خیالتان راحت شود و بدانید که همیشه راهی برای ورود به منزل دارید.

سیستم های اتوماتیک به شما اطمینان می دهند که هیچ گاه نیازی ندارید به زور وارد منزل بشوید. شما می توانید از هر جایی که هستید در خانه ی خود را باز کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)