چند سالی هست که دیگر به ندرت قفل سنتی را در مکان‌های عمومی و خدماتی همانند استخرها و هتل‌ها مشاهده می‌کنیم. قفل سنتی جای خودش را به قفل الکترونیکی داده است. این روند در خانه‌های پیشرفته و هوشمند بر عهده قفل دیجیتال و انواع گوناگونی همانند قفل اثر انگشت بوده است.

قفل خیال مسافران و شما را از بابت تأمین امنیت اقامتگاه یا مکان عمومی به مانند باشگاه و هتل را آسوده می‌کند. قفل در هتل‌ها بیشتر با عنوان قفل کارتی شناخته می‌شود. برای باز و بسته کردن درب دیگر شما نیازی به داشتن کلید فیزیکی ندارید و یک تراشه قابل برنامه‌ریزی که در کلید هوشمند جای گرفته است، کار کلید را انجام می‌دهد. نکته قابل توجه عدم کپی شدن کارت توسط افراد دیگر و امنیت بالای تراشه های الکترونیکی است.

قفل عموماً دارای صفحه کلید و پنل هستند. قفل‌های روی کمدهای باشگاه یا استخر، شکل‌های ساده‌تر و کوچک‌تری از کلید با تراشه مخصوص برای استفاده راحت مشتریان به هنگام انجام فعالیت دارند.

همچنین شما می‌توانید قفل را برای ساعت‌های مشخصی از روز برنامه‌ریزی کنید تا درب به روی همه باز باشد. این قابلیت برای اتاق‌های کاری مشترک بسیار کاربردی است. قفل علاوه بر اینکه امنیت خانه شما را تضمین می‌کند، زیبایی را به درب منزل شما هدیه می‌دهد. از قابلیت‌های قفل می‌توان به تعریف پروفایل‌های مختلف از جمله خانوادگی و دوستان است.

از جمله پیشرفته‌ترین مدل قفل اثر انگشت است. گونه هوشمندتر از قفل که قابلیت‌های فراوان و امنیت بیشتری است، در درب منازل و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود. شما دیگر نیازی به کلید در باز کردن در ندارید و نگران گم شدن کلیدهایتان نخواهید بود. کلید شما همان انگشت شماست که در همه حال به همراتان است. کافی است که انگشت خودتان را روی حسگری که روی قفل تعبیه‌ شده است قرار دهید تا درب به روی شما باز شود

۰/۵ (۰ Reviews)