قفل سنتی دیگر به عنوان یک سرمایه‌گذاری عاقلانه برای حفظ امنیت خانه محسوب نمی‌شود. چرا که با وجود کامپیوتری شدن کلیدهای سنتی باز هم روش‌های ساده هست که می‌توانند این قفل‌ها را باز کنند و امنیت خانه و محل کار شما را تهدید کنند. این روزها همه به فکر استفاده از نسل جدید قفل‌ها با نام قفل دیجیتال هستند.

قفل دیجیتال همان‌طور که از نامش پیدا است، آمیخته‌ای از قفل سنتی به همراه تکنولوژی است. در این قفل‌ها به جای استفاده از روش سنتی باز شدن به وسیله کلید، روش‌های نوینی به مانند حسگر انگشت، وارد کردن رمز به صورت تایپی و همچنین در برخی موارد پیشرفته‌تر، امکان تشخیص چهره وجود دارد. روش‌های باز شدن بیومتریک که مشابه آن‌ها را روی گوشی‌های هوشمند شاهد هستیم، به مراتب دارای امنیت بالاتری نسبت به قفل‌های سنتی هستند.

توسعه روزافزون

دیگر شما شاهد پیشرفتی در زمینه قفل‌های سنتی نخواهید بود و استفاده کردن از این قفل‌ها به مانند پوشیدن لباس‌های وصله‌دار است. اما قفل الکترونیکی هرروز پیشرفته‌تر می‌شود و تکنولوژی‌های بهتری در آن‌ها به کار می‌رود که علاوه بر امنیت موجب افزایش زیبایی ظاهری آن‌ها نیز می‌شود.

زیبایی ظاهری

آنچه که درب خانه شما را این روزها متمایز می‌کند، قفل به کار رفته روی ان است. استفاده از یک قفل زمخت و درشت می‌تواند ظرافت درب خانه را از بین ببرد. این در حالی است که با استفاده از قفل هوشمند شاهد زیبایی دو چندان در درب وردی منزل یا شرکت خود خواهید بود.

امنیت

قفل دیجیتال از قطعات الکترونیکی تشکیل شده است و می‌تواند در اثر دست‌کاری عمدی دچار مشکل شود اما بدانید که قفل الکترونیکی و قفل اثر انگشت در مجموع دارای امنیت بالایی نسبت به قفل سنتی است. در خرید قفل مخصوص درب ورودی خانه یا شرکت توجه کنید که قفل الکترونیکی با سطح امنیت بالا نسبت به اتاق‌های دیگر خریداری نمایید.

۰/۵ (۰ Reviews)