یکی از نگرانی هایی که در هنگام استفاده از قفل های رمزی برای درب منازل و محیط کار وجود دارد، لو رفتن رمز این قفل ها و دسترسی به رمز ها برای سارقان است. اما باز هم با این حال این قفل ها از محبوب ترین انواع قفل الکترونیکی هستند که در سراسر جهان استفاده میشوند.

با رعایت نکاتی هنگام انتخاب رمز برای این قفل ها میتوانید امنیت آنها را بسیار بالا ببرید و سارقان دیگر نخواهند توانست رمز قفل شما را به سادگی حدس بزنند.
اگر میخواهید امنیت سیستم های امنیتی رمزی شما بالا باشد و با خیال آسوده از آنها استفاده کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی برای انتخاب رمز برای قفل رمزی

۱- از شماره تلفن خود به عنوان رمز استفاده نکنید به این دلیل که هر فردی میتواند به سادگی به رمز قفل شما دسترسی داشته باشد.
۲- از استفاده کزدن اعداد معمول مانند ۱۲۳ به عنوان رمز خودداری کنید به این دلیل که اولین چیزی که سارقان در هنگام باز کردن قفل امتحان میکنند این اعداد هستند. انتخاب این رمز ها باعث میشود که سارق در اولین تلاش موفق به باز کردن قفل شود.
۳- استفاده از شماره کارت بانکی، کارت ملی و یا شماره شناسنامه برای رمز قفل های امنیتی، امنیت آنها را بسیار پایین خواهد آورد. به این دلیل که اگر شخصی به کارت های شناسایی شما دسترسی داشته باشد به راحتی میتواند دستگیره در را باز کند.
۴- شماره پلاک خودرو شماره آپارتمان و مواردی از این قبیل انتخاب های مناسبی برای یک رمز مناسب نیستند.
۵- برای انتخاب رمز از ایده هایی استفاده کنید که حدس زدنشان برای دیگران دشوار باشد. به عنوان مثال برای سارقان دشوار است که شماره تلفن شما در کودکی را بیابند.
۶- طول رمزی که استفاده میکنید هم در هک شدن آن تاثیر دارد استفاده از رمز های ۴ رقمی امنیت آن را کاهش خواهد داد.
۷- از رمز های ترکیبی برای بالابردن امنیت استفاده کنید و با ترکیب چند رمز یک رمر جدید و امن انتخاب نمایید.

۰/۵ (۰ Reviews)