امروزه تکنولوژی روز به روز در حال گسترش است و استفاده از روش های امنیتی و حفظتی قدیمی مانند استفاده از قفل های مکانیکی و کلیدی در حال کمرنگ تر شدن است، در مقابل استفاده از روش ها و تکنولوژی های جدید مانند استفاده از قفل اثر انگشت و قفل های دیجیتال در حال گسترش است.

یکی از دردسرهای استفاده از قفل های مکانیکی جا گذاشتن کلید ها در داخل خانه یا گم کردن آنها است. اما برخی از مدل های قفل های الکترونیکی هم که از روش هایی مانند رمز و یا کارت برای باز شدن استفاده میکند هم این مشکل را دارند و ممکن است کارت را گم کنید و یا رمز قفل را فراموش کنید، به منظور جلوگیری از این مشکل سازندگان این قفل ها به فکر ساخت قفل های اثر انگشتی که جدیدترین قفل های موجود در بازاراند افتادند.

این قفل ها که از جدیدترین قفل های موجود در بازار هستند از سیستم بیومتریک برای شناسایی اثر انگشت افراد استفاده میکند. استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل ها امنیت بسیار زیادی دارد و هک کردن و باز کردن آنها بسیار مشکل است.

علاوه بر مزیت های یاد شده، استفاده از این قفل ها در مقایسه با سایر قفل ها ساده تر است و بدون اینکه لازم باشد کارت یا کلید حمل کنید میتوانید از آنها استفاده کنید.

قفل های اثر انگشت قادر به تشخیص زنده بود انگشت هم هستند و در صورتی که گردش خون در انگشت وجود نداشته باشد به هیچ عنوان قفل را باز نمیکنند و اجاره دسترسی به اشخاص بیگانه را نخواهند داد.

اگر به راحتی و امنیت منزل و یا محل کار خود اهمیت میدهید توصیه ما به شما این است که حتما این قفل ها را خریداری کنید و از مزایای بیشمار آنها استفاده کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)