یکی اساسی ترین نیاز های بشر نیاز به امنیت است، به همین دلیل بسیار مهم است بتوان با روش هایی به تامین امنیت خانه و خانواده پرداخت.برقراری امنیت در خانه هوشمند بسیار مهم است.

اخیرا هوشمند سازی خانه ها تبدیل به یک نیاز برای سهولت زندگی شده است. و گرایش مردم به این خانه ها بسیار زیاده شده است. پس بسیار اهمیت دارد تا از سیستم هایی در خانه ها استفاده کنیم که امنیت را نیز در کنار راحتی برایمان فراهم کند.

 

آیا خانه های هوشمند ایمن تر هستند؟

 

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد میپرسند این است که آیا خانه های هوشمند ایمنی بیشتری دارند؟ پاسخ این سوال مثبت است به این دلیل که خانه خوشمند دارای امکاناتی است که عملیات های حفاظتی را ساده تر میکند.

 

عملکرد سیستم های امنیتی موجود در هوشمند سازی خانه

 

  • سیستم های هوشمند امنیتی دارای پنل هوشمند هستند که با استفاده از آنها میتوان عملکرد های امنیتی را بهبود بخشید.
  • یکی از ملزومات هوشمند سازی استفاده از روشنایی اتوماتیک است که، با استفاده از سنسور PIR میتواند حرکت ها را شناسایی نماید، این سیستم را میتوان به عنوان یک سیستم اعلام سرقت هم به کار گرفت.
  • میتوان توانید سیستم امنیتی خانه را به سادگی از راه دور کنترل نمایید.
  • در صورت شکستن شیشه ها و قفل های آنها آژیر هشدار به سرعت به شما اطلاع خواهد داد.
  • وجود دزدگیر
  • استفاده از قفل اثر انگشت دیجیتال

 

پنل امنیتی خانه هوشمند

سیستم هوشمند را میتوانید از طریق مانیتور لمسی کنترل نمایید، مثلا برخی از سیستم ها را فعال کنید و برخی از آنها را غیر فعال نمایید، برخی از امکانات که میتوانید غیر فعال کنید مانند: سیستم آژیر، کنترل چراغ های اتاق ها، فعال و غیر فعال کردن قفل اتوماتیک درب و .. هستند. که استفاده کردن از آنها میتواند امنیت خانه شما را به اندازه زیادی افزایش دهد.

 

 

۵/۵ (۱ Review)