قفل دیجیتال سیستمی جدید و ایمن برای حفظ امنیت منزل و محیط کار شما است. شما می توانید کلیدهای سنتی را کلا دور بیاندازید و  این قفل های دیجیتال کارا را جایگزین کنید. وقتی که قفل های دیجیتال روی درب ها نصب میکنید با نزدیک شدن به محل می توانید از راه دور درب ها را باز و بسته کنید و حتی از باز و بسته بودن آنها هم باخبر شوید.  برای باز کردن این قفل ها می توانید از رمز یا کد هم استفاده کنید.

برای همه ی مدل های قفل های دیجیتال ، شما به  سیستمی نیاز دارید تا به کمک آن بتوانید وارد محل شوید . کلیدها هیچوقت ایمن نیتسند و همیشه مایه دردسر هستند زیرا ممکن است آنها را گم کنید و هم چنین زمان زیادی را صرف باز کردن در کنید .

سیستم قفل های دیجیتال چیزی به نام فعال کننده دارند که قفل را در جای خود قرار می دهد تا در باز شود. شما فقط باید فعال کننده این قفل ها را به کار بیندازید تا درب خانه یا محل کارتان باز شود.

مزایا و معایب قفل های دیجیتال در یک نگاه

همه ی روش های باز کردن درب ها دارای مزایا و معایبی  هستند. کلیدها یا کارت ها می توانند به راحتی آسیب ببینند و گم بشوند و یا آنها را در جایی جا بگذارید . علاوه بر این به خاطر آوردن کدهای عددی هم می تواند سختی های خودش را داشته باشد خصوصا اگر مجبور باشید مدام آن را عوض می کنید.

ما کار کردن با قفل های دیجیتال را خیلی راحت یاد می گیریم. علاوه بر این  شما باید تعویض باتری در این قفل ها را فراموش نکنید چون ممکن است تمام شدن شارژ باتری ها شما را دچار دردسر کند .

سیستم های اتوماتیک به شما  این اطمینان را می دهند که هیچ زمانی نیاز ندارید به زور وارد منزل یا محل کارتان بشوید. و شما می توانید حتی با کیلومرتها فاصله از خانه یا محل کارتان و  از هر جایی که هستید درب را باز کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)