تمام محصولات ارائه شده توسط شرکت نوآوران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، با تهیه محصولات با کیفیت یوکا دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت و کارایی محصولات باشید، به این دلیل که کارشناسان ما فکر همه چیز را کرده اند.

برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز، خدمات کاملی برای کارشناسی پیش از فروش و پس از فروش قفل ها ارائه میشود و اگر قفل شما نیاز به تعمیرات داشت میتوانید با مراجعه به نمایندگی های ما و یا تماس با شماره های شرکت در خواست حضور کارشناس در محلتان را داشته باشید.

خدمات ازائه شده شامل همه محصولات شرکت اعم از قفل الکترونیکی، قفل اثر انگشت ، دستگاه حضور و غیاب و تجهزیات هتلی و هوشمند است.

خدمات پیش از فروش قفل ها

کارشناسان و تیم فنی شرکت پیش از فروش قفل ها تمام تلاش خود را میکند که رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند و مشاوره جهت انتخاب بهترین تجهیزات را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوران تمام اطلاعات لازم برای خرید خوب و مناسب نیازتان را در اختیار شما قرار خواهند داد، تا تجربه خوبی از خرید محصولات امنیتی داشته باشید.

خدمات نصب قفل ها

پیش از خرید و نصب قفل دیجیتال، درب و محل شما توسط متخصصان شرکت بررسی میشوند تا تجهیزات شما در طبق اصول استاندارد نصب شوند.

آموزش کار با تجهزات

تمامی نکات مربوط به کار محصولات و تجهیزات خریداری شده توسط کارشناس فنی شرکت نوآوران به شما آموزش داده می شود تا بتوانید از تمام قابلیت های این محصول استفاده نمایید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

اگر پس از استفاده از قفل با مشکلی مواجه شدید یا محصول خریداری شده مشکلی داشت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرد تا مشکلات شما را برطرف کنند و اگر محصول نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشت این خدمات در اختیار شما قرار بگیرد.

۵/۵ (۱ Review)