قفل دیجیتال یکی از بهترین قفل هایی هست که امنیت بالا دارند. این قفل ها استرس گم کردن کلید را کاهش می دهند. به عبارت دیگر، از پشت در ماندن شما جلوگیری می کنند. تکنولوژی پیشرفته ی این قفل های بدون کلید بسیاری از مشکلات ناشی از گم شدن کلیدها را حل کرده است.

قفل های بدون کلید نه تنها در ملک های مسکونی و تجاری نصب می شوند بلکه برای درب اتوموبیل و سیستم های کنترل از راه دور هم کاربرد دارند.

مزایای قفل های دیجیتال

۱. کلید بی کلید

استفاده از این قفل ها توانسته است که نیاز به کلید را حذف کند و از آنجایی که کاربری آنهابسیار راحت هستند در زمان استفاده از آنها دیگر نیازی نیست تعداد زیادی کلید را با خود به این طرف و آن طرف ببرید. برای باز کردن آنها تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید پین کد قفل است که برای ورود به آن نیاز دارید.

۲. دزدی ممنوع

این قفل ها که از سیستم بیومتریک استفاده میکنند، کار دزدها را سخت کرده است و به آنها این اجازه را نمیدهد که بتوانند به راحتی وارد منزل بشوند. اگر شما یک قفل الکترونیکی دارید مطمئن باشید که املاک و دارایی های شما کاملا در امنیت هستند. مزایای دیگر این قفل ها اینست که حتی اگر  زمان خروج از خانه فراموش کنید در را ببندید قفل این قابلیت را دارد که درب را به صورت خودکار بسته ببند و امنیت منزل یا محل کار شما را تضمین نماید.

۳. تعمیر بی تعمیر

قفل این قابلیت را دارد که برای سال ها سالم باقی بماند و تنها با تعویض یک باتری می توانند به کار خود ادامه دهند. از آنجایی که در ساخت آنها از سخت افزار خاصی استفاده نشده است در نتیجه میتوانند مدت زمان بیش تری هم سالم بمانند و دچار خرابی نشوند.

۰/۵ (۰ Reviews)