یکی از روش های جدید برای دسترسی به خانه ها استفاده از دستگیره های هوشمند دیجیتال است، استفاده از این قفل ها باعث افزایش راحتی کاربرانی که از آنها استفاده میکنند میشود به این قفل ها میتوان با متد های دسترسی متفاوتی دسترسی داشت.استفاده از هر یک از این روش ها مزایای خاص خود را دارد، اما از آنجایی که برخی از افراد آشنایی کافی با این روش ها ندارند اسفتاده ار این قفل ها را جدی نمیگیرند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم که روش های مختلف دسترسی به این قفل ها را بررسی کنیم.

اگر شارژ تلفن همراهم تمام شده باشد و یا به آن دسترسی نداشته باشم چطور به قفل دیجیتال دسترسی داشته باشم؟

این سوال یکی از سوالاتی است که همواره پرسیده میشوند، از آنجایی که تلفن همراه کلید باز کردن قفل های هوشمند است در صورتی که به آن دسترسی نداشته باشیم چطور میتوانیم درب را باز کنیم. برای زمان هایی که تلفن همراهتان را به همراه نداشته باشید میتوانید از روش های دیگری که برای قفل تعریف کرده اید مانند روش قفل اثر انگشت و یا رمزی استفاده کنید.

اگر تلفن همراه را گم کردیم و چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

از آنجایی که تلفن همراه کلید دسترسی به قفل است اگر آن را از دست بدهید و شخصی آن سرقت کند میتواند به قفل شما دسترسی داشته باشد و آن را کنترل کند، اگر تلفنتان مفقود شد نگران نباشید، با استفاده از تلفن همراه دیگر و یا رایانه وارد حساب کاربری خود شوید و تلفن مفقود شده را غیر فعال نمایید در این صورت دیگر کسی نمیتواند با استفاده از آن تلفن به قفل دسترسی داشته باشد.

بازه زمانی مناسب برای تعویض باتری قفل ها چقدر است؟

طول عمر معمول باتری های این قفل ها معمولا مدت زمانی بین ۶ تا ۹ ماه است و باید در این بازه زمانی باتری ها را تعویض کنید، البته نگران نباشید، اگر یادتان نمی آید اخرین بار کی باتری را تعویض کرده اید، قفل با استفاده از آلارم هشدار شما را از زمان تعویض باتری مطلع خواهد کرد.

چند وقت یک بار رمز دستگیره دیجیتال را تغییر دهیم؟

اگر در زمان انتخاب رمز عبور برای قفلتان نکات امنیتی را رعایت کرده اید و خیالتان از این بابت راحت است که رمزتان لو نخواهد رفت، نیازی نیست که در مدت زمان کوتاهی آن را تغییر دهید، اما اگر رمزتان را در اختیار کسی قرار داده اید، حتما در اولین فرصت آن را عوض کنید یا اگر میخواهید رمز را در اختیار شخص دیگری مانند همسایتان قرار دهید از رمز یکبار مصرف استفاده کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)