محل زندگی افراد همیشه امن ترین مکان برای آنها محسوب میشود که خانواده و وسایل شخصی خود را در آن حفظ میکنند. اولین سد در برابر تهدیدات خارجی درب منزل است، پس اولین گام در حفاظت از منزل استفاده از قفل های امنیتی است. میتوان با نصب قفل های با کیفیت روی درب منزل امنیت آن را افزایش دهیم.

علاوه بر خطر سرقت از منزل و ورود افراد ناشناس به داخل منزل یکی از تهدیدات دیگری که منازل و حریم شخصی افراد را تهدید میکند خطر آتش سوزی است، اتش سوزی یکی از بدترین بلایایی است که ممکن است زندگی افراد را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد.

گزارشات زیادی منتشر شده است که نشان میدهد بیشتر آسیب هایی که در حین آتش سوزی به افراد رسیده است به دلیل عدم باز شدن درب منزل و نبودن امکان امداد رسانی به افراد داخل ساختمان بوده است. اما انواع قفل الکترونیکی مجهز به سیستم اعلام حریق، دارای سنسورهایی هستند که با استفاده از آنها باعث میشود درب ساختمان در صورت احساس آتش سوزی باز شود تا امکان امداد رسانی به افراد فراهم شود.

همچنین دیگر مسئله ای که در آتش سوزی ها بسیار تاثیر گذار است عدم اطلاع افراد از آتش سوزی است، این قفل ها با داشتن سیستم های هشدار پس از مشاهده دود و یا آتش سوزی صاحب خانه را مطلع خواهند کرد تا در همان دقایق اولیه آتش سوزی متوجه آن شود و جلوی بروز یک آتش سوزی بزرگ را بگیرد.

برای استفاده از این سیستم تنها کافی است که سیستم اعلام حریق در قفل های اکترونیکی را فعال نمایید. تا در زمان آتش سوی به شما هشدار دهد.

با استفاده از سیستم های امنیتی پیشرفته در دستگیره های دیجیتال امروزه دیگر نیازی نیست که نگران امنیت منزل خود باشید. با استفاده از این قفل ها میتواند هوشمندی و امنیت منزل خود را تجربه کنید

۰/۵ (۰ Reviews)