قدم اول: خرید کیت قفل

از یک فروشگاه معتبر کیت قفل خود را خریداری کنید. این قفل ها انواع مختلفی دارند و از سیستم های ساده تا قفل هایی که آلارم دارند در آنها یافت می شود. قفل اثر انگشتمناسب خود را انتخاب کنید و تمامی اجزای آن را به دقت بررسی کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

قدم دوم: با دریل بر روی دیوار سوراخ های قفل را ایجاد کنید

سوراخ هایی به اندازه ی ۵ سانتی متر در دیوار و کنار درب منزل برای نصب قفل ایجاد کنید. وقتی سوراخ ها ایجاد شد به درون آنها فوت کنید تا اثری از گرد و خاک باقی نماند. سپس به همین شیوه سوراخ دیگری را در قاب در ایجاد کنید تا قفل را بر روی آن نصب کنید.

قدم سوم: ضامن و چفت قفل را نصب کنید

برای اینکه چفت قفل و سیستم آن به خوبی کار کند باید با استفاده از پیچ گوشتی بورد را تا جایی در دیوار وارد کنید که به درستی قرار بگیرد. این چفت ها می توانند به اندازه ای ادامه داشته باشند که کاملا درب را مهر و موم کنند و به هنگام باز شدن درب به راحتی باز شوند.

چفت و ضامن قفل باید در لبه ی در نصب شود. با استفاده از چکش به لایه های فلزی ضربه بزنید و ضامن قفل  را نصب کنید. پیج هایی را به سوراخ ها وارد کنید تا چفت قفل بر روی آن سوار شود و محکم در جای خود بایستد.

قدم چهارم: قفل را نصب کنید

صفحه ی شناسایی قفل را در بیرون درب نصب کنید و آن را در جایی قرار دهید که ورقه ی فلزی پشت آن در زیر قرار بگیرد. از پیچ استفاده کنید تا هر دو قسمت را محکم به هم وصل کنید.

بعضی از کیت ها دارای محافظ های ضد آب هستند که آن را بر روی صفحه ی نمایش ال سی دی و قفل نصب می کنید تا در آب و هوای بارانی و سرد از آن محافظت کنید. (خصوصا که این قفل ها در فضای بیرون قرار دارند)

قدم پنجم: بررسی نهایی

وقتی که قفل را نصب کردید همه ی قسمت ها را چک کنید تا به درستی کار کنند و قفل در جای مناسب نصب شده باشد. اگر هر ایرادی وجود داشت آن را برطرف کنید. دستورالعمل را یک بار دیگر بخوانید و همه چیز را به دقت چک کنید.

قدم ششم: اثر انگشت خود را ثبت کنید

باتری های مناسب قفل دیجیتال را در دستگاه قرار دهید و با استفاده از راهنما اثر انگشت خود را ثبت کنید. بسیاری از قفل ها می توانند در یک زمان تعداد زیادی اثر انگشت را ثبت کنند، بنابراین می توانید در همان زمان اثر انگشت اعضای خانواده و یا هم خانه ای ها و یا همکاران (محل کار) خود را اضافه کنید.

۵/۵ (۱ Review)