از قفل کمدی برای نصب شدن روی کمدهای استخرها و باشگاه ها استفاده می شود.آنها انوع خاصی از قفل های دیجیتالی هستند که روی کمدها و کابینت ها نصب میشوند، قفل کمدی را میتوان روی انواع درب های کمد های چوبی و فلزی نصب کرد و برای بالابردن امنیت استخر و باشگاه از آنها استفاده میشود، این روز ها استخر ها و باشگاه ها از این قفل ها برای بالابردن کیفت خدمات خود استفاده میکنند.

استفاده از این قفل ها کیفیت را بالا میبرد و امکانات امنیتی خوبی را در مکان های عمومی به وجود می آورد، باعث تا رواج استفاده از آنها شده است. تا امنیت بالای را در استخرها و باشگاه ها به وجود آورد، هر چه امنیت و کیفیت در باشگاه ها ومکان های عمومی بالاتر باشد، مشتریان آن را افزایش پیدا میکند به همین دلیل صاحبان استخرها برای بالابردن کیفیت خدمات و رضایت از قفل الکترونیکی کمدی استفاده می کنند.

استفاده از قفل های دیجیتالی و امنیت بالایی دارد و مانند استفاده از کلید ها قفل های مکانیکی ناامن نیست،

معمولا در باشگاه ها و مراکز عمومی از قفل های کمدی کارتی استفاده میشود که استفاده از آنها باعث شده است که افراد زیادی جذب باشگاه هایی بشوند که از این تکنولوژی استفاده میکنند، زیرا آرامش خاطر و آسودگی آنها را از در امان بودن وسایل ارزشمندشان راحت میکند.

علاوه بر باشگاه های ورزشی از این قفل ها در ادارات برای نگهداری البسه های کارمندان هم استفاده می شود تا نگرانی بابت نگهداری البسه و لوازم وجود نداشته باشد.

سازندگان این قفل ها در نظر گرفته اند که افراد در باشگاه و استخر جایی برای نگهداری کارت و کلید را ندارند به همین جهت آنها را به شکل دستبند های ضد آب طراحی کرده اند تا حملشان برای استفاده کنندگان ساده باشد و از گم شدن آنها هم جلوگیری کنند، در مقالات دیگر سایت هم با ما همراه باشید تا در مورد انواع دیگر قفل دیجیتال آشنا شویم.

۰/۵ (۰ Reviews)