این روزها با پیشرفت تکنولوژی کمتر وسیله ای را می توانیم پیدا کنیم که نوع دیجیتال و پیشرفته آن تولید نشده باشد . قفل های سنتی هم از این قاعده مستثنی نیستند و این روزها شاهد ورود قفل دیجیتال به جای قفل های سنتی در بازار قفل ها و تجهیزات امنیتی هستیم . اما استفاده از قفل  روی درب های ورودی دارای مزایای زیادی است که در این مقاله به چند مورد آن اشاره میکنیم.

مزایا

استفاده  بسیار راحت تر از قفل های کلیدی است

شاید با شنیدن نام دیجیتال بسیاری از افراد خصوصا افراد مسن تر که کمتر با تکنولوژی ارتباط برقرار میکنند این طور حس کنند که کار کردن با این تجهیزات سخت است. اما دقیقا برعکس است. کارکردن با قفل های دیجیتال برای همه سنین بسیار راحت و آسان است. چون مثلا در انواع قفل دیجیتالی اثر انگشتی فقط لازم است با رسیدن به پست درب فقط انگشت تان را روی سنسور بگذارید و درب برایتان باز شود. به همین راحتی!

 استفاده از آن باعث افزایش امنیت می شود

مشخصا در کنار تمامی مزایای قفل بحث افزای شامنیت و ایمنی مهمترین آنهاست . خصوصا با این روند رو به رشد دزدی و جرائم در کشورها نیاز به افزایش امنیت در خانه ها و مجموعه های اداری و تجاری بیشتر می شود . قفل های دیجیتال یک سد محکم در مقابل سارقین هستند و اصلا اجازه وورد به افراد غیر مجاز را نمی دهند.

استفاده باعث شیک و لوکس شدن فضا می شود

قفل های دیجیتال علاوه بر امنیت باعث شیک و لوکس شدن فضای زندگی یا کار هم می شوند . فقط کافی است چند لحظه ای تضور کنید زمانی که قفل کلیدی روی درب منزل یا محل کارتان نصب باشد و هر روز مجبور می شوید برای ورود و خروج هر روز یک سری دسته کلید های زشت و پر دردسر را با خودتان جا به جا کنید و برای هر بار باز کردن آنها پشت درب منتظر بمانید تا آنها را پیدا کنید و علاوه بر اینکه ظاهر خود قفل ها هم معمولی هستند. اما زمانی که  قفل اثر انگشت روی درب ها نصب می شود شما خیلی شیک و با کلاس با رسیدن پشت درب فقط انگشت تان را روی سنسور میگذارید و درب برای شما باز میشود ، علاوه بر اینکه ظاهر قفل هم بسیار زیبا و شیک و لوکس است.

۰/۵ (۰ Reviews)