قفل های الکترونیکی، از انواع قفل هایی هستند که برای کار کردن با آنها نیازی نیست که یک دست کلید بزرگ و دردسر ساز را با خود به همه جا حمل کنید و مدام استرس داشته باشید که آیا کلید ها را جا گذاشته ایدو گم کرده اید.

این قفل ها با استفاده از تکنولوژی های مختلف دسترسی راحت و امنیت را برای شما فراهم میکنند، اما بسیاری از افراد به این دلیل که تصور میکنند که این قفل ها با استفاده از برق کار میکنند و اگر آنها را خریداری کنند حتما لازم است که سیم کشی های منزل خود را تعویض کنند تا بتوانند از آنها استفاده کنند از خرید این قفل ها صرف نظر میکنند به همین دلیل در این نوشته تصمیم داریم بررسی کنیم که نیروی لازم برای تامین انرژی قفل ها از کجا تامین میشود.

نیروی لازم برای کار کردن قفل دیجیتال به وسیله باتری های قلمی AA تامین میشود، باتری AA یکی از مشهور ترین انواع باتری ها است که تقریبا در همه مغازه ها یافت میشود، در این قسمت میتوانید تصویر این باتری را مشاهده نمایید.

 

باتری aa

 

اگر نگران تمام شدن شارژ باتری و اینکه باهر بار پایان شارژ نیاز به خرید یک باتری جدید میشوید میتوانید یک بار برای همیشه این مشکل را برطرف کنید. یک باتری قابل شارژ شدن تهیه کنید تا پس از هر بار پایان شارژ آن را به برق متصل کنید و دوباره استفاده نمایید.

نکته قابل توحه این است که بیشتر ۹۰ درصد باتری هایی که در جهان تولید میشوند از نوع غیر شارژی اند و همچنین قیمت خیلی کمی دارند.و نسبت به باتری های قدیمی تر ۴ برابر ظرفیت بالاتری دارند.

هر بار که باتری را تعویض میکنید میتوانید بیش از ۵۰۰ بار از آن استفاده نمایید، البته اگر باتری ها زود تمام میشوند به دلیل کیفیت پایین قفل نیست و کاهش عمر آنها به عواملی مانند شرایط آن و هوایی مختلف مانند رطوبت موجود در هوا و یا سرما و گرمای بیش از حد هوا هم بستگی دارد.

اگر باتری قفل به پایان برسد نمیتوان از آن استفاده کرد به همین منظور همه قفل های دیجیتالی دارای سیستمی هستند که زمانی که نزدیک خالی شدن قفل بود آلارم هشدار میدهند و شما را برای تعویض و شارژ باتری ها مطلع میکنند.

حتی اگر یادتان رفت که باتری ها را تعویض نمایید و قفل خاموش شد به سادگی میتوانید با استفاده از کلیدهای اضطراری قفل آنها را باز کنید و وارد خانه شوید.

۰/۵ (۰ Reviews)