نصب قفل دیجیتال روی درب ها این روزها مزایای زیادی دارد که اصلا نمی توانیم از آنها چشم پوشی کنیم. نصب قفل اثرانگشت در خانه ها یک سری مزایای خودش را دارد و برای فضای های اداری هم همینطور.
مشخصا این روزها بیشتر افراد به محیطی که در آن کار میکنند هم دقیقا مانند فضایی که زندگی میکنند اهمیت میدهند چون ساعت بیشتری از روز را در این فضا میگذرانند.

مزایای نصب  در فضای اداری و شرکت ها

یکی از جذابیت های استفاده از تکنولوژی در این روزها این است که با به کارگیری و استفاده از تجهیزات هوشمند بتوانیم میزان بهره وری را در زندگی روزمره افزایش بدهیم و بتوانیم در مدت زمان کم کارهای بیشتری انجام دهیم و به نوعی سرعت کارهایمان را بالا ببریم.

قفل اثر انگشتی- بهره وری کارمندان
در فضای اداری یکی از چیزهایی که می تواند در وقت کارکنان صرفه جویی کند و حس آرامش و آسایش بیشتری به آنها بدهد تا بتوانند با تمرکز بیشتری کارشان را انجام بدهند استفاده از قفل دیجیتال روی درب های وروردی است. در این صورت مثلا منشی شرکت مجبور نیست که با رسیدن هر مراجعه کننده پشت درب هر بار بلند شود و برود و درب را باز کند و می تواند از همان جایی که نشسته است و فقط به کمک یک ریموت کنترل درب را باز کند. علاوه بر این کارکنان هم منتظر نمی مانند که فردی از داخل درب را برایشان باز کند و با تعریف اثر انگشت هر فرد در قفل اثر انگشت برای هر بار ورود به مجموعه فقط کافی است که انگشتش را روی سنسور قفل بگذارد .
علاوه بر این نصب قفل دیجیتال باعث زیبا تر شدن محیط و فضای کاری می شود که همین مساله روی روحیه و انرژ ی کارکنان هر مجموعه تاثیر مثبتی دارد و با زیبا تر شدن محیط کاری همه اعضای مجموعه دوست دارند ساعت بیشتری را در مجموعه باشند.

۰/۵ (۰ Reviews)