قفل الکترونیکی یکی از انواع قفل‌های هوشمند است که به شما امنیت و آسایش را هدیه می‌دهد. قفل‌های الکترونیکی با استفاده از جریان الکتریکی عمل می‌کنند و دیگر نیازی نیست نگران باز یا بسته ماندن درب منزل یا محل کار خود باشید. قفل‌ الکترونیکی به نسبت قفل‌های دیگر قیمت مناسبی دارند و به تناسب کاربرد و سلیقه‌ی افراد مدل‌های گوناگونی نیز دارند.

امروزه از این قفل‌ها در مکان‌های مختلف استفاده می ‌شود و در جاهایی مانند باشگاه‌های ورزشی، اداره و غیره می‌توان از این قفل‌ها استفاده کرد. قفل‌های الکترونیکی رمزدار با تعیین یک رمز عبور و مرور را برای شما ممکن می‌کنند. قفل‌های الکترونیکی دیگر نیز با استفاده از کارت کار می‌کنند. شما می‌توانید تنها با استفاده از یک کارت درب را باز و بسته کنید و دیگر نیازی به حمل کلید و یا استفاده از رمز عددی ندارید. قفل‌های الکترونیکی در دو حالت آنلاین و آفلاین موجود هستند که در قفل‌های آنلاین شما می‌توانید به راحتی و با سیستم وایرلس و کنترل از راه دور همه چیز را کنترل کنید.

دستگیره‌های الکترونیکی یا دستگیره‌های دیجیتال در حقیقت به جای دستگیره‌های مکانیکی استفاده می‌شوند. طراحی زیبا و مدل‌های متنوع این قفل‌ها به زیبایی دکور منزل شما نیز می‌افزاید. با استفاده از قفل‌ الکترونیکی علاوه بر هوشمندسازی ساختمان به آسانی می‌توانید رفت و آمدها را کنترل کنید و امنیت محل زندگی و کار خود را بالاتر ببرید. بهتر است بدانید که قفل‌های الکترونیک به سیستم ضد سرقت و ضد حریق هم مجهز هستند و در صورتی که هر مشکلی پیش بیاید زنگ آنها به صدا درمی‌آید. این قفل‌ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • قفل RFIDT
  • قفل رمزدار
  • قفل اثر انگشت
  • تشخیص چهره

با نصب قفل‌های الکترونیکی به راحتی در هر جا هستید از راه دور شرایط منزل را کنترل کنید و دیگر نگران باز و بسته بودن درب نباشید. حتی زمانی که در سفر هستید نیز به راحتی می‌توانید تردد را کنترل کنید. اگر نیاز باشد در نبود شما کسی وارد منزل بشود به راحتی و با دادن رمزهای یکبار مصرف می‌توانید به آنها اجازه‌ی ورود به منزل را بدهید. این رمزها پس از بازگشت شما و یا در سفر و با استفاده از برنامه به راحتی حذف می شوند و دیگر فعال نخواهند بود.

با پیشرفت تکنولوژی قفل‌های دیجیتال جای خود را به قفل‌های مکانیکی سنتی دادند و در انواع مختلف با قیمت‌های گوناگون در دسترس همگان قرار گرفتند. این قفل‌ها در ابتدا با صفحه کلید عددی وارد بازار شدند ولی بعدها صفحه کلید لمسی نیز به انواع قفل‌ها اضافه شد.

اگر به دنبال ایمنی و آسایش هستید و می خواهید به راحتی به کارهای روزمره‌ی خود رسیدگی کنید و نگران گم کردن کلید و یا جا گذاشتن آن نباشید سیستم امنیتی منزل خود را با قفل دیجیتال جایگزین کنید و نسل جدیدی از تکنولوژی را تجربه کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)