شاید این توصیه که پدر بزرگ و مادر بزرگ ها جزو اولین کسانی هستند که باید قفل دیجیتال بخرند کمی عجیب به نظر برسد چون بسیاری از ما این طور فکر میکنیم که نسل های قبل و افراد مسن کمتر علاقه دارند تغییر جدیدی در زندگی شان داشته باشند و کمتر دوست دارند فضای خانه شان را مدرن کنند و به همین خاطر شاید به اشتباه فکر کنیم که پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها علاقه ای به استفاده از قفل دیجیتال در خانه هایشان ندارند و اصلا برای آنها هم ضروری نیست .

 

اگر پدر بزرگ و مادر بزرگ هستید حتما باید قفل دیجیتال بخرید

اگر نگاهی به اطراف بیاندازیم افراد مسن زیادی را میبینیم که این روزها گوشی به دست در حال چرخیدن در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند و اتفاقا نه تنها مخالف تکنولوژی نیستند بلکه علاقه زیادی هم به استفاده از آن دارند.

اما در کنار استفاده از تکنولوژی برای سرگرمی گاهی اوقات استفاده از تکنولوژی باعث راحتی و آسایش آنها هم میشود . مثلا پدر بزرگ و مادربزرگی که عصا به دست و با سختی بیرون می روند، اگر روی درب خانه شان همچنان قفل کلیدی پردردسر نصب باشد مجبور هستند هر بار که به پشت درب می رسند چندین دقیقه دنبال کلیدهایشان بگردند و منتظر بمانند و پا درد و زانو دردشان شدیدتر شود.

اما با نصب یک قفل ساده می توانند به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن به خانه شان وارد شوند.

علاوه بر این اگر شما هم در خانه تان سالمندی دارید قطعا درک میکند که فراموشی در این سن بیشتر از هر زمان دیگری اتفاق میافتد و افرادی که سنی ازشان گذشته متاسفانه هر چند وقت یکبار در زمان بیرون رفتن  از خانه فراموش میکنند که کلیدها را با خودشان ببرند و به همین خاطر در زمان بازگشت و نبودن اعضای خانواده ممکن است مجبور شوند ساعت ها پشت درب بمانند تا یکی از اعضای خانواده برسد و درب را برای آنها باز کند. در صورتی که اگر یک قفل دیجیتال روی درب خانه نصب بود می توانستند بدون هیچ دردسری و فقط با گذاشتن اثر انگشت شان روی سنسور قفل درب را باز کنند و وارد خانه شوند.

۰/۵ (۰ Reviews)