خانه برای همه انسان ها مکانی است که میتوانند فارق از هر گونه دغدغه فکری در آن استراحت کنن د و به آرامش برسند، هر چه جلوتر میرویم به سمتی میرویم که امنیت خانه ها تامین شود. آیا خانه های شما به اندازه کافی امنیت دارند؟ دستگیره های امنیتی به روشی عمل میکنند که میتوان با استفاده از آنها امنیت خانه را تامین کرده و بتوان با خیالی راحت به مسافرت بروید یا در خانه استراحت نمایید و نگران مشکلات امنیتی نباشید.

آینده قفل های مکانیکی همین قفل الکترونیکی است که مزایا بسیار زیادی در مقایسه با مدل های قدیمی ینی قفل های فیزیکی و سنتی دارند، زمانی که از قفل الکترونیکی استفاده میکنیم دیگر به هیچ وجه نیازی نیست که کلید ای حجیم و دردسر ساز را با خودمان حمل کنیم.

هر یک از مدل های قفل دیجیتال دارای روش های مختلفی برای دسترسی هستند که به سهولت استفاده از آنها می افزایند.

مدل های گوناگون قفل های امنیتی دارای روش های دسترسی مختلفی هستند که به سادگی میتوان آنها را تغییر داد، به عنوان مثال یک قفل دارای چند نوع دسترسی است، با یک قفل میتوان با استفاده از کارت، رمز و اثر انگشت استفاده نمود، حتی برخی از این قفل ها به صورتی هستند که برای استفاده از آنها باید از هر دو روش دسترسی استفاده کرد. مثلا اگر فردی تنها رمز شما را در اختیار داشته باشد بدون اثر انگشت نمی‌تواند درب را باز نماید و این موضوع خود به تنهایی به امنیت این دستگاه ها می افزاید.

هر چه از ساخت این دستگاه ها می گذرد امکانات امنیتی زیادی به آنها افزوده شده و روز به روز به زیبایی آنها افزوده می‌شود، بر خلاف قفل های کلاسیک که بسیار بزرگ و جاگیر بودند دستگیره ها و قفل های دیجیتال جدید امکانات بیشتری داشته و ظاهر کوچک و ظریف تری دارند.

۰/۵ (۰ Reviews)