قفل های رمزی این روز ها تبدیل به محبوب ترین قفل دیجیتال های موجود در بازار شده اند، به این دلیل که استفاده از این قفل ها باعث افزایش راحتی و بالا رفتن امنیت درب های ورودی ساختمان میشود.

مدل های مختلفی از این قفل ها در بازار ایران  موجود هستند که راه حلی مقرون به صرفه برای رفت و آمد های شما فراهم میکند.

با استفاده از قفل الکترونیکی رمزی میتواند برای کاربران مختلف دسترسی های گوناگونی ایجاد نمایید و به آنها اجازه ورود به ساختمان به وسیله سطوح دسترسی مختلف را بدهید.

برخی از این قفل ها علاوه بر کنترل با استفاده از رمز قابلیت کنترل با استفاده از اثر انگشت، کارت و رمز را هم دارند. در ادامه این نوشته چند مورد از این قفل ها را باهم بررسی خواهیم نمود.

 قفل KWIKSET

این مدل یکی از محبوب ترین قفل ها برای درب ورودی منزل است که با اتصال به اتوماسیون های خانگی میتواند به دیگر سیستم های موجود هم دسترسی پیدا کند، ویژگی رمزگزاری دقیق و پیشرفته در این قفل ها باعث شدهاست که از هر گونه خطرات سایبری حفظ و نگهداری شود. این قفل قابلیت ورود تابع خیالی نیز دارد و میتوان از آن استفاده نمود.

قفل BALDWIN

این قفل از بدنه و سخت افزار قوی ای ساخته شده است که دربرابر هز گونه ضربه و فشار غیر مجاز مقاومت خیلی بالایی دارد و ۳۰ کاربر میتوانند با دسترسی های مختلف آن را کنترل نمایند.

 

قفل CORBIN RUSSWIN

قفل های این قفل را بیشتر در مرکز بزرگ مانند مراکز آموزشی مورد استفاده قرار میدهند، میتوان به وسیله کارت مغناطیسی این قفل ها را باز کرد، این قفل از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده میکند.

 

قفل رمزی KABA E-PLEX

این قفل بسیار قدرتمند است و قایلیت استفاده توسط ۱۰۰ نفر را دارد و برای شرکت های بزرگ و ثبت ورود و خروج های کارکنان بسیار مناسب است و سطح امنیتی بالایی را برای کاربرانشان فراهم مینمایند. ههمچنی این قفل ها قابلیت هایی مانند سیستم ضد شوک، ضد سرقت و آلارم هشدار را هم دارا است.

۵/۵ (۱ Review)