امروزه ریموت کنترل ها تبدیل به بخشی از زندگی انسان ها تبدیل شده اند، تا پیش از این در تمام خانه ها ریموت کنترل تلویزیون، سیستم های صوتی و اسپیلت وجود داشتند، اما امروزه درب پارکینگ و خانه تنها با فشردن یک کلید باز میشود.

استفاده از ریموت کنترل راه حلی ساده برای کنترل وسایل منزل از راه دور است، به این دلیل که میتوانید از فاصله چند متری با فشردن چند کلید عملیات های مختلفی را مدیریت کنید.

در ریموت کنترل ها از تکنولوژی های مختلفی مانند Infrared استفاده میشود. ایت تکنولوژی ها سیگنال های رادیویی را منتقل میکنند و به این وسیله درب را باز میکنند.
یکی از ابزار هایی که از این تکنولوژی استفاده میکنند، قفل های ریموت دار هستند، این قفل ها در انواع مختلف قفل دیجیتال الکترونیکی در بازار موجود هستند، از آنجایی که استفاده از این محصولات مشکلات استفاده از کلید های دردسر ساز را حل کرده است بسیار مورد استفاده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

همچنین این قفل ها علاوه بر اینکه به افزایش سهولت زندگی کمک میکنند باعث بالاتر رفتن امنیت خانه و محیط کار هم میشوند که این مسئله باعث افزایش محبوبیتشان شده است،

از دیگر مزیت های استفاده از قفل های ریموت کنترل دار، ظاهر لوکس و شکیل آنها است که روی هر دربی که نصب میشوند زیبایی خاصی به آن میبخشند. و باعث مدرن جلوه دادن محیط خواهند شد.

قفل های مکانیکی تنها از کلید های فلزی برای باز کردن درب ها استفاده میکنند، اما قفل الکترونیکی را میتوان به روش های گوناگونی مانند رمز، ریموت، کارت و … استفاده نمود، هر یک از این قفل ها چند روش را پشتیبانی میکند. که با توجه به نیازتان میتوانید قفل مناسب را انتخاب نمایید.

اگر تاکنون تجربه استفاده از ریموت کنترل برای باز کردن در پارکینگ را داشته باشید حتما متوجه شده اید که چه میزان استفاده از آنها ساده و آسان است، اکنون قفل های یوکا مناسب برای نصب روی تمام در ها این امکان را به شما میدهند که علاوه بر درب پارکینگ، درب منزل و محل کارتان را هم باز کنید.

۰/۵ (۰ Reviews)