یکی از سیستم های امنیتی به کار گرفته شده در قفل های دیجیتال، سیستم قفل کودک است، با فعال سازی این سیستم زمانی که در خانه مشغول انجام کاری مانند آشپزی کردن هستید لازم نیست که نگران خروج کودکتان ار خانه باشید، این سیستم به شما کمک میکند در نگهداری از کودک و حیوان خانگی ای که نگهداری میکنید عملکرد بهتری داشته باشید.

.در صورتی که قفل کودک را در قفل دیجیتال فعال کرده باشید، کودک نمیتواند با فشردن دستگیره درب را باز کند، در از داخل قفل خواهد شد، و حتی قفل به شما هشدار میدهد که کودکتان قصد خروج از خانه را دارد.

قابلیت قفل کودک عزیزان شما را از تهدیدات خارجی حفظ میکند.

مثلا اگر زمان ورود فرزندتان به خانه را میدانید میتوانید قفل را به نحوی تنظیم کنید که وقتی فرزندتان وارد خانه شد درب به شکل اتوماتیم پشت سرش بسته شود و امکان خروج نداشته باشد.

تا حتی در زمان هایی که هم که در خانه حضور ندارید نگران امنیت فرزندتان در خانه نباشید.

مکانیزم بسته شدن قفل ها در این سیستم به این شکل است که زبانه های قفل به صورت مستقیم به وسیله سیستم قفل الکترونیکی کنترل میشوند و باز و بسته بودن درب را تشخیص میدهند

زمانی که از قفل کودک استفاده میکنید از سیستم را روی حالت اتوماتیک تنظیم کرده اید. و پس از بسته شدن درب به شکل ایمن درب را قفل میکنند.

از دیگر ویژگی های جذاب قفل های دارای قفل کودک این است که به هیچ وجه فرزندتان پشت درب نخواهد ماند، مثلا اگر فرزندتان در هنگام بازگشت از مدرسه کلید های خود را گم کرده باشد یا کلید ها را همراه خود نبرده باشد، لازم نیست که از محل کارتان به خانه بازگردید تا درب را برای او باز کنید، به این دلیل که این قفل عها به تلفن همراهتان متصل میشوند و میتوانید از راه دور زمانی که فرزندتان به نزدیکی خانه رسید درب را باز کنید و پس از ورود وی به خانه درب را پشت سر او قفل کنید.

۵/۵ (۱ Review)