در سال های اخیر مدلهای زیادی از قفلهای مختلف دیجیتال در بازار وجود دارند که هر یک از این  قفلها ویژگی های خاص خود را دارند، به علت گستردگی استفاده از این قفل ها در سال های اخیر استفاده از قفل الکترونیکی درب رواج زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل در این نوشته روش نصب این قفل ها را توضیح میدهیم تا در صورت نیاز خودتان آنها را نصب کنید.

 

قفل دیجیتال با روش های مختلفی کنترل میشوند اما مهمترین روش دسترسی به این قفل ها توسط رمز است، اما در صورت تمایل میتوان آنها را به وسبله هاب Wink به تلفن همراه هم متصل کرد و از آن استفاده کرد، علاوه براین همینطور که از نام این قفلها مشخص است هوشمند هستند و میتوان آنها را به باقی سیستم های هوشمند هم متصل نمود.

 

نصب مدل های قفلهای هوشمند بسیارساده و آسان است و میتوان آنها در مدت زمان چند ثانیه نصب و راه اندازی کرد و از مزایا راه بیشمار آن برای حفاظت حراست از درب ها استفاده کرد استفاده کرد. از آنجایی که این قفل ها از آلیاژ های بسیار محکم ساخته شده اند و ممکن نیست زنگ بزنند و نمیتوان با وراد کردن فشار زیاد آنها را باز کرد. برای این قفل ها میتوان ۲۰۰ رمز مختلف تعیین کرد.

 

مرحله اول 

مرحله اولیه برای نصب این قفل ها باز کردن کلید های مکانیکی است که از پیش روی درب ها وجود دارد. قفل را به وسیله پیچ گوشتی باز کنید و از روی درب جدا کنید و  سیلندر قفل مکانیکی که داخل حفره درب است را خارج نمایید. تا بتوانید سیلندر قفل هوشمند را جایگزین کنید.

مراحل نصب قفل دیجیتالی

مراحل نصب قفل دیجیتالی

مرحله دوم

اکنون سیلندر قفل را مطابق شکل درون درب جایگذاری نمایید. دقت کنید تا سیلندر کاملا در وسط سوراخ قرار گیرد و آنها را به وسیله پیچ به درب متصل نمایید. همانطور که مشاهده میکنید قفل ها به وسیله ورقه های فلزی بسته میشوند.باید طوری نصب شود تا کوچکترین حرکتی بر روی سیلند و درب نداشته باشد.

مراحل نصب قفل دیجیتالی

مرحله سوم

اکنون نوبت به این میرسد که سیم ها را متصل کنید.سپس کابل را به بدنه داخلی متصل کرده و توسط پیچ آن را به ورقه فلزی متصل می کنیم.

مراحل نصب قفل دیجیتالی

مرحله چهارم

در این مرحله درپوش باتری قفل را باز کنید و باتری های قلمی AA در داخل آن قرار دهید، با گذاشتن باتری ها در داخل قفل، صفحه کلید روشن میشود و بوق آن به صدا در می آید، اگر اینطور نبود نصب قفل مشکل دارد.

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

 

 

۵/۵ (۱ Review)