قفل های اثر انگشت برای باشگاه افراد را بر اساس تصویر اثر انگشت شان شناسایی می کنند و آن را با تصویری که از قبل در سیستم قفل ذخیره شده مقایسه می کنند و در نهایت اعلام میکنند که فرد اجازه ورود دارد یا نه . اثر انگشت در قفل اثر انگشت در اصل همان کلید ورود است زیرا هر شخصی اثر انگشت مخصوص به خودش را دارد.

امروزه از اثر انگشت در قفل ها استفاده می شود زیرا هم قابل اعتماد تر است و هم کاربری راحت تری دارد.  این روزها از سازمان فوق امنیتی تا شرکت ها و اداره جات ، هتل ها، باشگاه ها و خانه ها همگی از این قفل های اثر انگشتی بهره می برند تا امنیت محیط را  بالاتر و دسترسی آسان تر کنند

کاربرد قفل اثر انگشتی در باشگاه های ورزشی و مکان های تفریحی

یکی از مکان های استفاده از این قفل ها در باشگاه ها و سالن های ورزشی می باشد و به این شکل رفت و آمد و ثبت نام کاربران خیلی سریع تر و راحت امکان پذیر است  . در این شرایط  و با نصب قفل اثر انگشتی در باشگاه ها افراد نیازی ندارند تا کارت عضویت و کلید به همراه داشته باشند. یک در با قفل اثر انگشت برای باشگاه مناسب است زیرا حتی اگر مراقبی  هم حضور نداشته باشند افراد می توانند رفت و آمد کنند.

باشگاه ها و سالن های ورزشی زیادی از این قفل ها استفاده می کنند . جالب است که این تغییر به محیط زیست هم کمک می کند زیرا استفاده از خودکار  و کاغذ را خیلی محدودتر کرده است. هر کدام از اعضای باشگاه  باید انگشت اشاره خود را روی اسکنر دستگاه قرار بدهند . اگر اثر انگشت می توانند به باشگاه وارد شوند.

۰/۵ (۰ Reviews)