همه ما این روزها که چشم مان را باز می کینیم و طبق معمول عادت های این روزهایمان چشم مان به گوشی می افتد اگر جزو دوست داران تکنولوژی باشیم قطعا اولین چیزی که بررسی میکنیم آخرین تکنولوژی و تجهیزاتی هوشمندی است که به بازار آمده است. این تکنولوژی دوست بودن و زندگی مدرن هم خیلی به سن و سال ربطی ندارد. چون این روزها پدر بزرگ و مادر بزرگ های زیادی را میبینیم که از صبح تا شب گوشی به دست هستند و تمام کارهایشان را با گوشی و اپلیکیشن های مختلف انجام میدهند .

این تکنولوژی دوستان هر روز که چشم باز میکنند از این مساله خوشحال هستند که چه خوب که در این عصر تکنولوژی به دنیا آمده اند و می توانند زندگی پر سرعت تر و راحت تری را تجربه کنند.

افراد عاشق تکنولوژی از قفل های کلیدی متنفرند!

مشخصا افرادی که دوست دارند هر روز یک گجت و یا وسیله هوشمند جدید را به خانه شان اضافه کنند چه طور می توانند همچنان در خانه ای زندگی کنند که باید با هر بار رسیدن پشت درب دست در کیف یا جیب شان کنند و چند دقیقه بگردند تا کلید هایشان را پیداکنند و با این دردسر بتوانند قفل های کلیدی را باز کنند؟

قطعا آنها دوست دارند در خانه ای زندگی کنند که به محض اینکه پشت درب می رسند بتوانند با لمس یک دکمه روی گوشی شان درب را باز کنند و یا حتی از کیلومترها فاصله بتوانند درب ورودی خانه شان را کنترل کنند یا اگر درب باز ماند بتوانند ببندند و…

اگر همیشه دنبال جدیدترین ها هستید همین امروز باید قفل دیجیتال بخرید

پس این دوست داران تکنولوژی اولین کاری که باید بکنند این است که قفل های کلیدی و قدیمی را دور بریزند و به جای آن قفل دیجیتال نصب کنند وگرنه در غیر این صورت هر بار که به پشت درب می روند و قفل کلیدی را می بینند لحظات بسیار زجر آوری را سپری میکنند.

و در دنیایی که تکنولوژی به کار رفته در قفل های دیجیتال پا را فراتر از رمز و کارت گذاشته  اند و با اثر انگشت یا تشخیص چهره باز می شوند قطعا اگر تیپ شخصیتی شما جزو افرادی است که همیشه دنبال جدید ترین و بهترین ها هستید باید در اولین فرصت دنبال خرید و نصب قفل به جای قفل کلیدی باشید.

۰/۵ (۰ Reviews)