همه ما می دانیم که این روزها نسل قفل های کلیدی رو به انقراض است و به جای آن قفل دیجیتال هر روز طرفداران بیشتری پیدا میکند و افراد زیادی هستند که در فکر جا به جایی قفل های سنتی با قفل های دیجیتال مدرن و لوکس و با امنیت بالا هستند . اما شاید در زمان خرید این سوال برای تان پیش بیاید که بین تمامی برندهایی که تولید کننده قفل های دیجیتال و تجهیزات هوشمند هستند بهترین برند قفل  کدام است و کدام یک از برندها قفل هایی با امنیت بیشتر و امکانات کامل تر تولید میکنند .به همین خاطر در این مقاله به معرفی ۳ برند معتبر این محصول می پردازیم

معرفی معتبرترین برندهای قفل دیجیتال

قفل سامسونگ

مشخصا همه ما برند مشهور سامسونگ را می شناسیم . این شرکت در کنار تولید محصولات دیگر چند سالی است که قفل های دیجیتالی هم تولید و به بازار عرضه میکند. یکی از موضوعات جالب در مورد محصولات این برند این است که شما می توانید در یک خانه هوشمند سایر وسایل هوشمند برند سامسونگ ، مثل دوربین های امنیتی را به قفل متصل کنید و ورود و خروج ها را کنترل کنید . اما یکی از معایب قفل دیجیتال سامسونگ این است که مانند چند برند مشهور دیگر که در ادامه معرفی میکنیم به صورت تخصصی فقط روی قفل دیجیتال کار نمی کند و شاید بهتر باشد اگر دنبال بهترین انتخاب و بهترین برند قفل دیجیتال هستیم به گزینه هایی بیشتر فکر کنیم که به صورت تخصصی روی قفل دیجیتال کار میکنند

قفل  یوکا yucca

اگر این روزها تصمیم گرفته اید که قفل های سنتی و قدیمی را با یک قفل مدرن و شیک و امن جایگزین کنید ، قطعا محصولات برند یوکا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . قفل های دیجیتال یوکا علاوه بر اینکه دارای سیستم های تشخیص هویت بدون خطا هستند همچنین در تمامی آنها سیستم های ضد شوک ، ضد سرقت و ضد حریق هم کار گذاشته شده است تا میازن امنیت و ایمینی را به میزان زیادی بالا ببرند .

علاوه بر این به این علت که برند یوکا یک برند تخصصی تولید و عرضه قفل های دیجیتال به بازار است به جای گارانتی ۱ ساله که بقیه برندها برای محصولات شان در نظر گرفته اند قفل های دیجیتال یوکا دارای گارانتی بی قید و شرط ۲ ساله هستند .

قفل دیجیتال برند یوکا

قفل Schlage Sense

قفل  عرضه شده توسط این برند علاوه بر اینکه بسیاری از امکانات قفل های هوشمند دیگر را دارند ، یک انتخاب عالی برای دارندگان گوشی های آیفون هستند . به این علت که این قفل ها فقط با محصولات شرکت اپل سازگار هستندو فقط برای افرادی مناسب هستند که از گوشی یا تبلت های شرکت اپل استفاده میکنند . قفل های این برند علاوه بر امکان باز شدن از طریق گوشی دارای یک صفحه کلید برای ورود رمز هم هستند .

۰/۵ (۰ Reviews)