احتمالا شما هم تا به حال در مورد مزایای قفل های دیجیتال و رو به انقراض بودن قفل های کلیدی زیاد شنیده اید و احتمالا بارها هم تصمیم گرفته اید که یک قفل دیجیتال مناسب و کارا برای محیط خانه یا کارتان بخرید. اما همه ما قبل از خرید هر کالا یا محصولی نیاز داریم که در مورد ویژگی ها و مشخصات آن محصول بیشتر بدانیم و با نحوه کارکرد آن آشنا شویم و در کنار آن با کنار هم قرار دادن این ویژگی ها و قابلیت ها در کنار نیاز های خودمان یک محصول مناسب خودمان انتخاب کنیم تا بتوانیم به درستی از هزینه ای که کردیم استفاده کنیم .

 افزایش امنیت

یکی از محصولاتی که این روزها در میان افزای شبی سابقه آمار جرم و سرقت به شدت مورد توجه همه قرار گرفته است قفل های دیجیتالی هستند . همه ما دوست داریم که  از خودمان و خانواده و دارایی های مان محافظت کنیم و به همین خاطر دنبال راهکارهایی هستیم که خانه و محل کارمان را ایمن تر کنیم. مشخصا یکی از تجهیزات هوشمندی که می توانند به ما برای افزایش امنیت محل زندگی یا کارمان کمک کنند قفل دیجیتال است.

 افزایش سرعت در زندگی مدرن

با نصب یک قفل دیجیتالی شما علاوه بر احساس امنیت بیشتر ، می توانید یک زندگی سریع تر و مدرن تر و لوکس تری را تجربه کنید و در عین حال از شر کلیدهای دست و پاگیر خلاص شوید .

همه ما زمانی که می خواهیم خانه یا محل کارمان را ترک کنیم مدام باید حواسمان باشد که کلید هایمان را جا نگذاریم چون در غیر این صورت دچار درسرهای زیادی میشویم که هم می تواند هزینه مادی زیادی را به ما متحمل کند و هم اینکه ساعت ها از کار و زندگی بیافتیم تا به کمک یک کلید ساز در نهایت بتوانیم درب منزل یا محل کارمان را باز کنیم .

حالا که اگر توجیه شدید که باید این روزها حتما قفل های کلیدی را با قفل های دیجیتال تعویض کنید باید در هنگام خرید قفل  به چه چیزهایی توجه کنید ؟

  • حتما باید دقت کنید که چه نوع قفل دیجیتالی مناسب شما است.

قفل دیجیتال بر عکس قفل های کلیدی که فقط یک راه برای باز شدن داشتند دارای انواع مختلفی از راه های دسترسی هستند . از جمله قفل اثرانگشت ، قفل دیجیتالی کارتی ، قفل دیجیتالی رمز دار ، قفل دیجیتالی تشخیص چهره و… بنابراین شما با توجه به عادت ها و سیستمی که دوست دارید می توانید مناسب ترین نوع قفل دیجیتالی را برای خودتان انتخاب کنید . مثلا اگر جزو افرادی هستید که همیشه وسایل تان را جا میگذارید و کاملا حواس پرت هستید بهتر است هیچ وقت قفل رمزدار یا حتی کارتی نخرید و حتما به جای آن از سیستم جدید اثر انگشت استفاده کنید چون قطعا هیچ وقت پیش نمی آید که انگشت تان را جا بگذارید.

  • به نوع کاربری فضایی که میخواهید قفل را نصب کنید دقت کنید.

مشخصا قفل دیجیتالی که به هدف نصب روی درب شرکت یا یک محیط اداری پر رفت و آمد میخرید باید با قفلی که برای درب منزلی که ساکنین آن نهایت ۴-۵ نفر هستند می خرید متفاوت باشد .  علاوه بر این باید به نوع دربی که می خواهید قفل دیجیتال را روی آن نصب کنید هم دقت کنید .

 

  • به دکوراسیون و فضایی که می خواهید قفل را در آن نصب کنید هم دقت کنید.

مشخصا تنوع رنگ های قفل دیجیتال خیلی زیاد نیست  اما با همین تعداد تنوع هم باید مناسب ترین رنگ قفل را برای محیط خانه یا محل کار خود انتخاب کنید . مثلا اگر همه مبلمان و فضای خانه شما در تناژ رنگی طلایی است انتخاب یک قفل کاملا نقره ای مناسب فضای خانه شما نیست و باعث ایجاد ناهماهنگی در فضا میشود .

۰/۵ (۰ Reviews)